reklama

Eurovoľby

Ešte sme nevytriezveli z voľby hlavy nášhu štátu a už sa blížia ďalšie voľby. Ohľadom hlavy nášho štátu len toľko, že zajtra bude pre dvoch kandidátov deň D.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Tento rok samozrejme je a bude v znamení volieb a dôležitých rozhodnutí. Jednu ešte ani nemáme za sebou a už je tu čoskoro tá ďalšia. Aj keď si hovoríme, že mám je ešte ďaleko knadidáti už sú pripravení a je ich dosť. S kandidátmi pribudla aj nová politická strana a to strana TIP. Z tejto strany máme známych až 13 kandidátov. No možno, že nie je to najšťastnejšie číslo, ale kto vie. Kandidatúra je kandidatúra a názor je názor. Predpokladám, že každý má svoj názor na rôzne veci ako aj ja. Ako tak som prebehol očami cez zoznam tých kandidátov, niečo mi tak utkvelo v pamäti a je to predo mnou stále. Nebudem tu uvádzať žiadne mená a konkrétnosti. Medzi týmito kanditátmi je jedno spoločné a to, že sú vekovo pomerne mladý. Túto skutočnosť by som považoval aj za pozitívum a to z dôvodu, že podľa mňa je na čase vymeniť už s prepáčením tento komunistický režim, ktorý stále vládne. No pozitívum do určitej hranice. Všetko má svoje pre a proti. Podľa mňa tá negatívna okolnosť sa prejavuje taktiež v prílišnom mladom veku niektorej/ých kandidátiek/ov. Mám na mysli napr. danú osobu, ktorá vekovo sa pohybuje naozaj podo mnou. Podotýkam, že mám 27. Takže študentka pod touto vekovou kategóriou, ktorá možno, že v živote neokúsila pracovný trh a možno ešte nikdy nebola v situácii kde musela brať väčšiu zodpovednosť za určité veci nie je najvhodnejšou osobou do EP. Takou situáciou môže byť samotný pracovný pomer kde v zmysle pracovnej náplne musí vykonať nejakú činnosť, za ktorú sa zodpovedá a ktorú ak nebude vykonávať s primeranou odbornosťou a zdravým rozumom môže dôjsť k veľkým škodám. Teraz tým nemyslím, že daná osoba nedisponuje dávkou zodpovednosti a aspoň trochou pracovnej skúsenosti, ale do takého veku človek ťažko nadobudne hociaké skúsenosti. Čo som chcel tým naznačiť. Nič viac iba toľko, že kandidovať do EUROVOLIEB nie je najlepším krokom k dokazovaniu niečoho. Na ďalšej strane taký počet kandidátov tiež nie je tým najlepším rozhodnutím. Keď už sa určitá skupina ľudí rozhodne, že založí polkitickú stranu a následne má záujem byť súčasťou EP moje odporúčanie je: Radšej si dať hlavy dokopy zamyslieť sa nad touto skutočnosťou naozaj vážne a následne podporiť jedného, ktorý alebo ktorá má alebo dosiahol/a v živote väčší úspech a podobné vlastnosti a tak vytvoriť spoločnými silami jedného silného kandidáta. V takom prípade šanca na úspech je väčšia. A konec koncom ľudia si neradi vyberajú zo stovák kandidátov a môžeme rátať tentoraz s o niečo nižšou účasťou ako to bolo v prípade prezidentských volieb čo tiež bola celkom malá. A ešte jedna poznámka. Podľa môjho názoru úspešný adept na tento post alebo všeobecne má skôr ten, kto v živote dajaký úspech dosiahol ale aj niekedy spadol.[/content>

Ján Ragán

Ján Ragán

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 27 rokov a ostatné sa dozviete z mojich textov. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaPrávoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu