reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ján Ragán

Ján Ragán

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám 27 rokov a ostatné sa dozviete z mojich textov. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaPrávoSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Náboženstvo

Ján Ragán

Náboženstvo

Táto téma môže byť citlivá, a taktiež môže vyvolávať veľmi rôzne ohlasy. Každopádne, podľa mňa túto tému treba brať s dostatočnou rezervou. Prečo sa k tomu teraz vyjadrujem...

  • 12. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Možno

Ján Ragán

Možno

Spomenul som si na jeden taký prípad, kedy som k danej sutácii prispel svojimi myšlienkami. Samozrejme, že sa to netešilo pozitívnemu ohlasu.

  • 9. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Procházka končí

Ján Ragán

Procházka končí

Zaujímavé. No som zvedavý na novú politickú stranu. Ako sa blížia eurovoľby objavujú sa na scéne nové politické strany ako napr. strana TIP.

  • 27. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu